Skolavslutning den 29 maj 2009.

Så har man fått sitt första sommarlov för första gången på 5 år! Är både skönt och trist att vara ledig i 12 veckor. Skönt att få sova länge på morgonen och göra roliga saker. Men det kommer att vara trist nu när det inte kommer att vara skola tills den 26/8. Men vad har detta läsår tagit vägen någonstans? Det har gått alledes gått för fort mellan den 27/8-08-29/05-09.

Och det kommer att kännas tomt utan min klassföreståndare/lärare Susanne nästa läsår 09/10 eftersom hon ska sluta :´( Kommer att kännas konstigt och tomt utan henne.
Hade tårar i ögonen när jag tog adjö av henne.

Och man kommer att sakna mina klasskamrater Charlotte, Franz och Viktor :´( Som har gått de 1-3 åren som man går på min linje.

Kommer att sakna Andrej, Christer, Emilie, Eva, Fredrik, Martin & Rose-Marie under sommarlovet :´( Kommer att sakna min klass mycket nu under lovet

Kram/// Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0