Vintern rasat ut bland våra fjällar :) Nä förresten :(

Nästan hela denna veckan så har vi haft vår här nere i Skåne! Har varit runt 6-8 grader varmt och solen har tittat fram en hel del! I tisdags så var det riktigt underbart väder minst en stor del av dagen! Solsken och kvittrande fåglar! Så himla härligt och underbart! Då kände man verkligeg sig glad i kroppen! Välkomnade vårkänslor till våren!
 

Så i onsdags så blev jag sugen på att ha kjol! Så jag grävde fram en jeanskjol ur garderoben! Och tog fram ett par strumpbyxor, sen så kom iga på att jag hade boots med halvhöga klackar, så jag tog ut de från garberoben. Mina vinterskor passar inte direkt så bra till kjol.
Fast jag tänkte, nu kommer jag väl frysa halvt ihjäl i kjol,strumpbyxor och dessa skor! Men det gjorde jag icke :) När jag kom ut så märkte jag att det inte alls var kallt för kjol och strumpbyxor! Och mina fötter frös inte heller i mina vårboots! Och jag frös inte på hela dagen i min våriga klädsel! Och ingen mössa har behövts denna dagar! Så igår och idag så har jag haft ett av mina alla hårband! har en hel hårband! Under stor del av 2007, så gick jag omkring i hårband varje dag! Och kjol under stor del av våren och sommaren!

Och även idag och igår så har jag haft kjol, strumpbyxor, hårband och mina boots på mig! Men verkar det vara paus för det ett tag :(
Det ska bli kallare nu i helgen och nästa vecka, kallare, snöblandat regn elr snö :( Det är så typiskt att när man precis har välkomnat våren med våriga kläder så blir det vinter igen :( Hoppas att blir vår snart igen! Så man får gå i kjol  och hårbandigen! Tycker bäst om att ha kjol! Ska köpa lite mer kjolar, strumpbyxor och även hel del hårband! Vill ha samma klädstil som jag hade våren och sommaren 2007, kjol, strumpbyxor och hårband!

Hoppas verkligen att våren snart är tillbaka! Speciellt den 24:e mars då jag fyller 25 år! Ska köpa mig en extra fin klänning, extra fina strumbyxor och extra fint hårband till min 25:e födelsedag! Är ju stort att fylla 25 år, ett kvarts sekel ju! Så då får man ju vara extra fin ju!

Det var allt för denna gång! Kraaam!!! /// Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0