Skönt med helg, men ändå inte.

Så är det söndag igen. Har varit skönt med helg, skönt att fått vila upp sig. Skönt att va ledig men ändå inte. Saknar skolan när jag är ledig. Mycket roligare att vara i skolan och jobba än att vara hemma. Blir lätt rastlös att vara hemma och inte göra någonting. Är den typen som är kreativ som vill vara igång med något, och det får man ju göra när man är i skolan ju. Och älskar att umgås med folk. Jag är den typen som vill umgås med folk jag gillar och hitta på nåt roligt hela tiden. Jag är direkt ingen hemmatyp som älskar att vara hemma och ta det lugnt. Utan jag vill hitta på nåt och umgås med folk hela tiden. Men visst är det skönt att vara ledig, skönt att få sova längre på morgonen. Och att bara få ligga och läsa i sängen! Men som sagt så är jag den typen som hellre jobbar och umgås med folk än att vara hemma och slöa vi datorn.

Detta var allt för mig denna gången! Kram /// Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0