Oj! Jag satte mig själv i halsen och så kan man frysa in potatisgratäng i mikron!

Jag är ibland ganska snurrig/förvirrad när det gäller att säga något, men på ett roligt sätt! Tänker dela med mig lite roliga och knäppa saker som jag har sagt!



I tiadags (24/2) under sista lektionen i skolan. Så råkade jag sätta lite saliv i halsen. Skulle säga till Christina att jag satte i halsen, men istället för att säga det så sa jag:  


•·         - Jag satte mig i halsen!

  



Och när jag hade sagt detta, så utlöste jag och Christina världens skrattanfall, speciellt jag ju!


Och en annan gång, förra sommaren i augusti, så hade jag ätit potatisgratäng hemma som man kunde värma i mikron och sen frysa i den i frysen, dagen efter så berättade jag det för Christina, när jag berättade man kunde frysa in den i frysen, så sa jag helt fel!

  

•·         - Man kan frysa in den i mikron!



Och ja, det blev en hel del skratt då!


Kramar från lilla tokiga och förvirrade Natalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0