Marsipanfrälst :-)

Har jag blivit nu den senaste tiden! Marsipan är MUMS! Nu sen en dryg vecka tillbaka när jag ska köpa choklad, så köper jag mest Anthon Bergs marcipanbröd! Och idag så köpte jag lite vanlig naturell marsipan! MUMS! Som jag smågnagger på då och då!

Och så kan jag tydligen inte läsa! ;) När jag och Christina var i en mataffär så kollade vi in lyx lösgodis som är dyrt, fanns en sån folder om lyx godiset som fanns i godisboxarna. Stod om Anthon Bergs marcipanägg. Läste det högt för Christina, men istället för att säga (Anthon Bergs) marcipanägg så sa jag marcipanberg!  Vet inte vad jag fick marcipanberg ifrån! Men för mig hade det absolut inte gjort något om det hade funnits något marcipanberg vid namn Anthon Berg! Och jag tror att jag får medhåll av några andra marsipanälskare! Blandannat av Christina!

Men men nu ska jag sova och drömma om när jag bestiger Anthon Bergs Marcipanberg! Hehe ;) Undrar om jag får lite klättringssällskap när jag ska bestiga marsipanberget!? Hehe!  Kram Natalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0