Sommarlov :-) :-(

Har inte gjort så mycket idag! Sitter just nu och chattar med min lille mupp-broder Gabbe!
Saknar ♥ Eva ♥  Rose-Marie ♥ klasskamraterna ♥ 
Och så klart ♥ Susanne ♥ som inte är kvar nästa läsår :´(
Men jag saknar Susanne på ett annat sätt, än vad jag saknar Eva, Rose-Marie och mina klasskamrater.
För Eva, Rose-Marie och mina klasskamrater träffar jag ju igen den 27/8-09 :).  Men Susanne träffar jag ju ej efter sommarlovet ju :´(


Var ute på min gård ett tag! Och genast så blir jag "kidnappa" av några av mina grannbarn! Rut som är 5 år och Maja som är 6 år! Lekte med dem ett tag! Är väldigt förtjust i småbarn! Och vill gärna bli dagisfröken! Har viljat bli dagisfröken sen jag var liten!


Skriver snart igen!
Kram!/// Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0