Fullspäckad dag :-)

Började med att jag blev väckt runt 7.30 i morse av Lill och Gabbe som ringde på min mobil! De var i ett av mina grannkvarter, efter Lill hade hämtat Gabbe ner vid Knutan, eftersom Gabbe kom med nattbussen från Stockholm i morse. Så jag fick slänga på mig kläder och borsta tänderna och springa ut och möta dem. Sen så stack vi upp till mig och åt frukost! Vi var hos mig till klockan var runt 10.00! Sen så tog vi bussen till skolan!


Vi kom till skolan redan innan 11.00 eftersom Gabbe skulle ha inträddesprov på teatern kl 13.00. Men eftersom vi ville träffa Eva, Rose-Marie och Susanne! så kom vi extra tidigt! Fram till klockan var runt 12.00 så satt vi på gräsmattan utanför våra klassrum och väntade på våra lärare som hade möte. Och de blev väldigt glada när de såg att vi var på besök! Vi fick varsin storkram av Eva och Rose-Marie! Och Eva sa att det var härligt och mysigt att vi kom och hälsade på de! Sen så satt vi och höll de sällskap ett tag i matsalen där de intog sin lunch! Var en trevlig stund runt bordet!
Och när man var där så insåg man hur mycket man saknar Eva, Rose-Marie och Susanne!
Och när klockan var strax efter 13.00 så gjorde Gabbe sitt inträdesprov!


Sen så var jag och Gabbe på bibblan ett tag och sen så sa vi hejdå till Eva och Susanne. Sen så tog vi bussen in till stan, där vi åt på restuarang Panda! Var STARK mat! Blev tårögd/fick tårar av maten! Och så hälsade vi på vår tjejkompis Nao som jobbar på Panda! Efter Panda så var vi ett tag på stan!

Och det var det mesta om min dag!

Kram!!! //// Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0