Ica Maxi Råå har otrevliga affärspersonal och som har noll koll på sina varor.

Har råkat ut för några negativa händelser när jag har varit där vid några tillfällen.

Förra måndagen den 25/5 så fick jag stå i kassan framför kassörskan i minst 10 minuter! Bara för att de inte har koll på sina varors priser! Hade köpt 3 ark med olika klistermärken till Evas present. Och kassaapparaten ville inte registrera streckkoderna. Så hon i kassan fick ringa upp en av sina kollegor som fick gå dit till klistermärkstället och kolla vad klistermärkena kostade. Och hon i kassan fick förklara hur de såg ut. Men efter ca 10 minuter så  kollar hon på klistermärkena och säger till sin kollega genom telefonen att prisgruppen på klistermärkena är prisgrupp 41p! Liksom hallå! Kunde de inte ha kollat upp prisgruppen redan för början! Så hade jag sluppit stå där i minst 10 minuter! 

Och när jag och Gabbe var där tidigare på dagen (vi var där 2 gånger den dagen) så skulle jag köpa en färdigrätt. Frågade en av personalen vad de hade färdigrätterna, så en av dem:
- De finns i frysdiskarna vid grönsakerna!
På den andra Maxi i Helsingborg och i de flesta stora affärer, så brukar personalen hjälpa och visa en till den varan man söker! Men icke på Maxi i Råå!  Och det är inte bara jag som har råkat ut för att de har burit sig illa åt. Känner flera som har råkat ut för dem på något sätt.

Handlar inte så ofta på Maxi i Råå, utan på "vanliga" Maxi i Helsingborg. Eftersom de flesta på Maxi Råå är otrevliga mot sina kunder.



Kram/// Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0