Lite huvudvärk & snuvig :( Och döpta & omdöpta mjukiskaniner :)

Har lite huvudvärk och är lite snuvig :( Usch vill inte få huvudvärk igen och vill inte va snuvig :( Räckte med att jag hade huvudvärk nästan varje dag vecka 4-5 och hade migrän måndag-tisdag förra veckan. Och hade ont i halsen förrförra helgen, hade förmodligen nåt litet virus vecka 4-5. Dags för virus igen?  Hoppas inte, vill va frisk nu när det snart är lov (vecka 8). Men det är ju virustider ju, så jag skulle inte bli förvånad om jag åker på något.
Och så vill jag nästan hugga av mitt högra lillfinger, träningsvärk igen i det  fingret eftersom jag ticsar så mycket med mina högra fingrar. 

Men men nu ska jag handla mjölk och det bästa jag vet, choklad!!! Ska fota alla mina 32 mjukiskaniner nu under helgen med min mobilkamera. Samlar på mjukis/gosedjurskaniner, började samla på kaniner under mitten av 1990-talet och tog sen en paus i mitt samlande till förra året. Döpte minst 20 kaniner i går kväll, vissa av de nya var odöpta och vissa av mina kaniner jag fick under 1990-talet blev omdöpta eftersom jag hade glömt deras namn, De flesta kaniner blir döpta efter folk jag känner, lättast så så man slipper fundera vad de ska bli döpta till. Ska lägga in bilder på mina mjukiskaniner här på bloggen någon nästa vecka. För det tar ju tid att fota 32 kaniner ju.

Och detta var allt för denna gången! Får se om jag skriver mer i bloggen i dag. Ha det bra! Kramiz! /// Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0