Har världens bästa skola, klasskamrater och lärare!

Sitter här vid min dator i ett av våra klassrum och har precis ätit supergod mat! Slottsstek med potatismos! Bara älskar maten på skolan! Finns ingen godare mat än min skolmat! Som sagt jag bara älskar maten här på skolan!


Och jag älskar verkligen min skola! Bästa skola jag någonsin har gått på! Älskar min skola! . Har världens trevligaste och bästa klasskamrater och lärare!

Och vi har alltid så kul och skrattar nästan jämt, speciellt när Martin drar i gång sina extremt roliga skämt och sånger! Och vi skrattar även hel del under lektionerna, mest så skrattar vi under Evas och Tims lektioner!

Som sagt! Jag har världens bästa skola, klasskamrater och lärare!


Men snart så är det dags för veckan sista lektion och sen är det helg.

Och detta var allt för den här gången! Kram/ Natalie


Kommentarer
Postat av: Regina

Kul att du trivs så bra på din skola=)

2009-02-06 @ 12:55:14
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0