Ett sportlov i snöns tecken!

Kan man säga ja! Snöar för fullt just nu! Och det har fallit mer snö sen i torsdags så jag och Christina åkte pulka, då var det några cm snö, och det har fallit ca 1 dm snö nu de 3 senaste dagarna! Är inte så vanligt med så mycket snö vi har nu och inte heller att det brukar vara snö på sportlovet! Men i år på mitt första sportlov sen 2006 så är snö! UNDERBART! HÄRLIGT!

Har idag åkt pulka igen med Christina nu idag! är så himla roligt att åka pulka, eftersom det är så sällan det är riktig pulkasnö här nere i Skåne. Och ja denna pulkasnö-omgång ser inte ut att vara så länge till :( Enligt de svenska, danska och norska metrologerna så ska det bli töväder i morgon och uppåt 5 plusgrader .( Sägs att kvällens snöfall kommer att övergå i regn i natt. Men all snö smälter nog inte i morgon, men den snön som kanske då blir kvar kanske inte blir någon bra pulkasnö :(

  Både i dag och i torsdags så har jag tagit lite snöbilder med min mobil, kommer att lägga upp bilderna senare i ett annat blogginlägg!!!


Ha det bra där ute i vårt snötäckta  avlånga land! Snöiga kramar från Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0